Let's Stop the World Warming International Project


E TWİNNİNG PROJESİ

Pandemi döneminde zorunlu olarak birbirlerinden ayrı kalan, ailenin en yaşlı fertleri ile torunları arasındaki bağları güçlendirmek ve uzaktan eğitim sürecinde uzun saatler masa başında vakit geçirmek zorunda kalan öğrencilerin hem eğlenmelerine hem de akademik olarak gelişimlerine katkı sağlamak için oluşturulmuş bir projedir.

This project has been created to strengthen the relatonship between the youngest and the eldest family members who have to be apart from each other compulsively in both social and physical aspects under pandemi circumstances. Furthermore, we aim to make our students ,who have to study for long hours during online education, both enjoy themselves and improve their academic skills.

ŞUBAT AYI ETKİNLİKLERİMİZ

ÖĞRETMEN TANITIM VİDEOSU

ÖĞRENCİ TANITIM VİDEOSU

OKUL TANITIM VİDEOSU

PROJE TANITIM VİDEOSU

ÖĞRENCİ AVATARLARI

https://yeryuzukoleji.k12.tr/wp-content/uploads/2021/04/2-OGRENCI-AVATARLARI-scaled.jpg

Öğrencilerimiz proje için logolarını oluşturdu.

PROJE LOGOSU

https://yeryuzukoleji.k12.tr/wp-content/uploads/2021/04/PROJE-LOGOSU.png

Öğrencilerimiz proje için afişlerini oluşturdu.

PROJE AFİŞİMİZ

PROJE MASAL ETKİNLİĞİ

MART AYI ETKİNLİKLERİMİZ

Pandemide yaşlıların evde yapabilecekleri hobi ve etkinlik broşürü çalışmalarımız

Öğrencilerimizin yaptıkları broşür slaytımız.

Broşür etkinliği ortak ürünümüz

Kamu Spotu videomuz

DEDECİĞİM/NINECIGIM ANLAT BANA BEN KIMIM! ANKET CALISMALARIMIZ

YAŞLILAR HAFTASI ŞİİR ETKİNLİKLERİMİZ

YAŞLILAR HAFTASI İÇİN ORTAK BELİRLENEN ŞİİRİMİZ

https://yeryuzukoleji.k12.tr/wp-content/uploads/2021/04/siir.png

NİSAN AYI ETKİNLİKLERİMİZ

AİLE BÜYÜKLERİMİZ İÇİN HAZIRLAMIŞ OLDUĞUMUZ YEMEKLER

AİLE BÜYÜKLERİMİZ İÇİN HAZIRLAMIŞ OLDUĞUMUZ YEMEK MENÜLERİ

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMIMIZI ,PROJE ORTAKLARIMIZLA KUTLADIK- PROJEMİZİN SON WEBİNARINI GERÇEKLEŞTİRDİK

https://yeryuzukoleji.k12.tr/wp-content/uploads/2021/05/WhatsApp-Image-2021-05-10-at-21.26.10.jpeg

HEDİYELİK EŞYA