
🎭 İNSANIN YOLCULUĞU
Bir şiir dinletisinden çok daha fazlasını yaşadık…
Derviş ile yolcunun izinde; insanın kendini arayışını, yolda olma hâlini, sabrı, hasreti, umudu ve hakikate uzanan iç sesini sahneye taşıdık.
Öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz aynı duygunun etrafında buluştu; kimi zaman bir şiirin sessizliğinde, kimi zaman bir ezginin derinliğinde, kimi zaman da sahnenin içten dokunuşunda insanın kalbine açılan yolu anlattı.
Her söz bir durak, her türkü bir hatıra, her bakış bu yolculuğun anlamlı bir parçası oldu.
Bu özel gecede emeğini, yüreğini ve heyecanını ortaya koyan tüm öğretmenlerimize; sahnede duyguyu hakkıyla taşıyan öğrencilerimize; bizleri yalnız bırakmayan kıymetli velilerimize ve misafirlerimize gönülden teşekkür ederiz.


